Despre PR
Lasă un comentariu

Relația agenție-client

Succesul unei companii se cunoaște după valorile exprimate, profesionalismul de care dă dovadă și după modul cum aceștia definesc relația cu clienții.

Asociația Agențidescărcareilor de Publicitate din Statele Unite ale Americii a realizat un studiu în anul 1984 din care a reieșit faptul că perioada medie dintre un client și o agenție era de 7,2 ani. În prezent, perioada a scăzut la mai puțin de trei ani. Factorii care au condus la această scădere sunt dintre cei mai diverși. Spre exemplu, în România, majoritatea companiilor nu își intersectează obiectivele cu cele ale clienților și invers. Cu alte cuvinte, companiile se bazează doar pe rezultatele cantitative și nu pe cele calitative. Cele din urmă sunt foarte importante, deoarece pot influența business-ul clienților, rezultatele sunt mai exacte și se poate forma mult mai ușor o imagine de ansamblu.

O altă problemă cu care se confruntă majoritatea companiilor se referă la faptul acestea își modifică obiectivele foarte des. În acest fel pot apărea riscuri majore pentru companii, deoarece își direcționează atenția înspre noi clienți, în schimbul dezvoltării relațiilor cu cei actuali. Este foarte important ca între fiecare companie și clienți săi să se creeze și să se mențină o legătură strânsă. Prin acest mod, clienții vor avea mai multă încredere îm companie și în valorile pe care acestea le transmit. De cele mai multe ori, relația dintre cele două entități este una tensionată, din cauza faptului că unul dintre cei doi se poziționează pe o treaptă superioară față de celălalt, iar comunicarea nu se defășoară în condiții optime.feedback_img

Pentru o bună colaborare și o relație profitabilă este indicat să se mențină o relație deschisă. Nu uita să stabilești întâlniri regulate, deoarece prin acest mod vei putea discuta proiectele în desfășurare. Contractul de confidențialitate este un alt element important, deoarece agenția prezintă toate informațiile pe care le poate folosi pentru a ajunge la obiectivele propuse. Semnarea acestui contract are în vedere faptul că ambele entități sunt de acord cu informațiile prezentate. De asemenea, feedback-ul este foarte esențial într-o astfel de relație. Acesta poate fi pozitiv sau negativ, însă indiferent de natura lui, feedback-ul poate fi constructiv.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s