Despre PR
Lasă un comentariu

Există etică în PR?

Pentru a răspunde la această întrebare, mai întâi trebuie definit termenul de etică: Etica în relațiile publice trebuie să integreze anumite valori, precum onestitatea, respectul, integritatea. Pentru a funcționa în condiții optime și pentru a exprima respectul pentru client, agențiile de PR folosesc adesea coduri etice. În PR, dacă se fac abateri de la codurile etice, specialiștii riscă să fie cunoscuți de ceilalți colegi și poate fi mai dăunător decât dacă ar fi apărut în media.etica

Specialiștii PR, alături de jurnaliști reprezintă primul canal de comunicare în vederea promovării unei idei, astfel încât, aceștia nu pot fi asociați cu practici ne-etice. Mai mult, după perioade îndelungate de pregătiri (teoretice & practice), profesioniștii PR se preocupă permanent pentru a-și menține prestigiul profesiei. În momentul în care PR-iștii prestează servicii de calitate slabă, ei pun în pericol atât clientul cât și profesia lor. Este foarte important ca valorile clienților să se întrepătrundă cu valorile agenției. În caz contrar, există situații când specialistul PR se află la granița dintre legal și ilegal. Atunci ar trebui să caute un răspuns la întrebarea: fac ce-mi spune clientul sau ce-mi spune deontologia profesională?etica-profesional-1-728

Pentru a-și construi o relație profesională, PR-iștii trebuie să identifice colaboratori/clienți care nu sunt corupți și nici ușor de manipulat. Această strategie ar putea aduce beneficii pe termen lung.

Sursa: www.pr-romania.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s