General
Lasă un comentariu

Muzica în publicitate

Muzica-excelent

Atunci când vine vorba despre crearea unei reclame publicitare, advertiserii trebuie să țină cont de câteva elemente importante. Pe lângă conținutul creat sau imaginile folosite, un loc foarte important îl ocupă muzica de fundal. Fără acest element, publicitatea este incompletă. Un spot TV își poate atinge obiectivele într-un timp cât mai scurt, deoarece are posibilitatea de a rămâne în mintea publicului. Muzica într-o reclamă publicitară poate crea mult mai ușor o relație cu acesta, deoarece poate avea rolul de entertainment. Mai exact, publicul este atras de melodiile care îi trezesc emoții și care îi transmit o stare de energie, relaxare sau plăcere. De asemenea, un alt concept se referă la transferul de imagine. Cu alte cuvinte, încrederea, reputația, faima solistului sau a grupului muzical sunt transmise spre brandul respectiv. Această tactică este folosită de multe branduri, deoarece publicul caută melodii tot mai atractive.

O caracteristică importantă a unei reclamă o reprezintă memorabilitatea muzicală. Este indicat să fie folosite melodii/jingle-uri concepute speciale pentru spot, deoarece acestea sunt foarte ușor de reținut. De cele mai multe ori, acestea sunt create dintr-un grup de cuvinte sau interjecții care au menirea de a rămâne în mintea consumatorului. În strânsă legătură cu acest concept se află consistența. Rolul acestui concept este de a folosi tonalități muzicale care se află în concordanță cu unele accentuări sau momente cheie ale spotului.

Muzica dintr-o reclamă se poate transforma într-un mesaj de brand, însă pentru a câștiga acest statut este nevoie ca muzica să fie în legătură cu conținutul spotului publicitar.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s