General
Lasă un comentariu

Branduri de bărbați vs. femei

Pe o piață cu concurență ridicată, brandurile trebuie să găsească soluții și strategii pentru a se menține în top și pentru a atrage un număr cât mai mare de consumatori. Una dintre aceste strategii se referă la personalizarea produselor. Mai exact, brandurile au creat produse speciale pentru copii/adulți sau chiar au dorit să delimiteze granițele dintre femei și bărbați. Printre brandurile care au adoptat această strategie se numără iaurtul „Zuzu Max”, napolitanele „BIG Joe” sau chiar diferitele branduri de bere cu arome. Desigur, în această categorie intră produsele de îngrijire personală, produsele vestimentare sau chiar mașinile.646x404

Iaurtul „Zuzu Max” a fost creat special pentru segmentul masculin, deoarece a dorit să acopere și procentul de 48% din populația României. Ceea ce îl recomandă ca fiind iaurt de bărbați este chiar gustul în sine, deoarece are 10% grăsime și are bucăți mari de fructe. Mai mult decât atât, designul ambalajului îl recomandă acestui segment de public, deoarece a fost gândit astfel încât să răspundă nevoilor și preferințelor bărbaților. „Zuzu Max” a ales un slogan foarte reprezentativ: „iaurtul pe care-l așteptau bărbații”. În plus, „Zuzu Max” are un site dedicat în care afirmă faptul că femeile sunt de pe Venus, iar bărbații de pe Marte. Cu alte cuvinte, dorește să transmită faptul că femeile fac lucrurile într-un fel, iar bărbații în alt fel.Picture16-1444497393

În ceea ce privește brandul „Joe BIG”, produsul a venit într-o cantitate mult mai mare, tocmai pentru a satisface preferințele grupului țintă vizat: bărbații. Brandul „Joe” face parte din gama Nestle și poate fi caracterizat ca fiind un brand plin de viață, energic, activ. Sloganul „îndrăznește” îndeamnă tinerii să experimenteze lucruri noi. „Big Joe” este dedicat exclusiv bărbaților, iar principalele caracteristici ale acestui produs sunt ambalajul cu design simplu, masculin, gustul puternic de cacao și napolitana crocantă. Până în momentul de față, brandul „Joe” rămâne în în topul preferințelor consumatorului, situându-se pe locul numărul patru în piața de dulciuri din România.N1_5941017005839

Știm cu toții că berea este băutura preferată a bărbaților. Pentru ca aceștia să o poată savura alături de femeile de lângă ei, brandurile de bere au introdus pe piață un nou concept: berea cu diferite arome (lămâie, mere, merișoare etc). Prin acest mod, companiile vor crește vânzările, iar în același timp va crește atât notorietatea cât și vizibilitatea brandului.

Considerăm această strategie foarte bine gândită, deoarece respectă într-un totul egalitatea dintre sexe. Oamenii beneficiază de egalitate în ceea ce privește educația, starea economică, statutul juridic și viața socială.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s