General
Lasă un comentariu

Impactul brandurilor asupra copiilor

Brandurile au capacitatea de a influența consumatorii prin diferite mijloace. Scopul strategiilor de marketing este de a atrage un număr cât mai mare de consumatori, indiferent de vârsta lor. Pentru a obține profituri cât mai mari, brandurile au decis să își concentreze atenția și asupra copiilor, deoarece aceștia reprezintă un segment de public care pot fi foarte ușor influențați. Epoca vitezei se manifestă și asupra copiilor, aceștia fiind obișnuiți să primească tot ce își doresc într-un timp cât mai scurt. copii

Pentru a le fi mai ușor părinților să achiziționeze anumite produse pentru copii, brandurile au creat o gamă specifică lor. Printre acestea se regăsesc diferitele sortimente de iaurturi, cereale, dulciuri, îmbrăcăminte, jocuri, cărți/reviste, dar și produse de îngrijire personală.

Copiii au devenit principala țintă a brandurilor din diverse motive. Un prim argument se referă la faptul că aceștia au posibilitatea de a influența într-o mare măsură părinții. De asemenea, campaniile de promovare pot ajunge într-un mod foarte ușor la aceștia, deoarece copiii rețin mult mai ușor informația și petrec mai mult timp în fața canalelor mass-media. Un alt argument  are în vedere faptul că părinții sunt foarte preocupați de calitatea produselor folosite de copiii, iar probabilitatea ca anumite branduri să fie folosite și în momentul în care copiii devin adulți este mare. Familia poate manipula foarte ușor copiii, deoarece aceștia sunt predispuși să folosească acele produse pe care le-au folosit și părinții.

Un alt mod prin care brandurile pot interacționa cu copiii sunt diferitele concursuri, evenimente dedicate copiilor sau expoziții. Brandurile vor avea posibilitatea de a oferi produse gratuite, iar în acest fel vor rămâne în mintea consumatorilor. Această tactică este abordată chiar și de unele magazine. Mai exact, acestea au un design unic și captivant care îndeamnă consumatorii, în special copiii să descopere utilitatea produsului respectiv.

Pentru a atrage acest segment de public, brandurile își personalizează produsele în funcție de vârsta lor. Spre exemplu, copiii cu vârsta între 2 și 10 ani sunt atrași de formă, culoare și de ambalaj, în timp ce copiii ce trec de vârsta de 10 ani tind spre acele branduri care le conferă un aer tineresc și independent.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s