General
Lasă un comentariu

#Hashtag

Hashtag-urile au devenit instrumente foarte folositoare pe rețelele de socializare, însă sunt folosite greșit de o mare parte dintre utilizatori. În mediul online, hashtagul # a apărut în anul 1990, fiind preluat de Chriss Messina (fost designer Google) care a sugerat folosirea hashtag-urilor pentru a grupa informațiile în categorii. Cu toate acestea, Twitter a preluat semnul în anul 2009, Instagram în 2011 și Facebook în 2013.

De ce am spus că sunt instrumente foarte folositoare?

Practic, rolul hashtag-ului este de a grupa mesajele/informațiile de pe un anumit subiect într-o singură căutare. Mai exact, poți urmări doar mesajele care te interesează și vei găsi postările și altor persoane care au folosit respectivul hashtag. În acest fel, vei avea posibilitatea de a descoperi lucruri noi și interesante despre anumite subiecte.

În cazul unui brand, hashtag-ul îl ajută să crească numărul vizitatorilor, deoarece ajunge la mai multe persoane și în același timp, încurajează interacțiunea cu publicul țintă. Multe dintre branduri au realizat campanii prin promovarea hashtag-urilor, tocmai pentru a se integra în rândul persoanelor active din mediul online.

Un alt avantaj prezintă faptul că brandul se poate promova fără costuri (lansarea unui produs nou/a unui eveniment sau a unei campanii/obținerea de feedback).

Pentru a folosi acest simbol este indicat să știm cum să îl folosim. Prima regulă este să definim categoria, fără a lua în calcul cuvintele de legătură. Referindu-ne la categorie, aceasta trebuie să fie în concordanță cu postarea noastră. Dacă aceasta nu este relevantă, riscăm să inducem cititorul în eroare. De asemenea, este indicat să folosim maxim  3 hashtag-uri pentru a evita obosirea cititorului cu un mesaj dificil de citit.35053

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s