Business, General
Lasă un comentariu

Instagram & advertising

instagram

Lansată în anul 2010, Instagram este o rețea de socializare care deține aproximativ 330.000 de utilizatori. În prezent, Instagram este deținută de Facebook, la fel cum sunt și aplicațiile WhatsApp și Messenger. Pe această rețea, utilizatorii comunică prin intermediul fotografiilor, a video-urilor și a hashtag-urilor. De asemenea, utilizatorii pot aplica diferite filtre fotografiilor sau pot comunica prin aplicația de chat, introdusă de curând.

Începând cu luna august 2015, Instagram oferă posibilitatea companiilor de a-și promova produsele prin intermediul acestei rețele. Acest concept a fost introdus la începutul anul 2015 doar pentru Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Australia, Germania și Franța.

Brandurile se îndreaptă tot mai mult spre acest tip de publicitate, inclusiv cele din România, deoarece informația este receptată într-un mod ușor, prezintă ideea de noutate și în cele din urmă ajunge într-un mod rapid la public. De asemenea, advertiserii își pot promova produsele prin intermediul unor video-uri de 30 de secunde sau prin reclamele care conțin butonul „Shop now”. Cele mai potrivite zile pentru a posta sunt joi și sâmbătă, în intervalul orar 9-20. Marja de cost se calculează după modelul CPM ( cost per mia de afișări) și începe de la 4 dolari ajungând la 13 dolari, în funcție de audiență și de competiție de pe piață.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s