Despre PR
Lasă un comentariu

Există magia Crăciunului?

shutterstock_126990497

Bucurie, emoție, iubire, dăruire, speranță. Aceste adjective descriu cel mai bine spiritul Crăciunului, acel moment al anului când devenim mai buni, mai harnici, mai cuminți. Totodată, Crăciunul înseamnă familie, când ne adunăm împreună să împodobim bradul sau să pregătim cei mai buni cozonaci. În această perioadă a anului trebuie să învățăm să devenim mai buni, să fim împăcați cu noi înșine, tocmai pentru a avea puterea să îi ajutăm și pe cei din jurul nostru. Din păcate, magia Crăciunului nu este simțită de mulți dintre noi, de aceea, atât companiile cât și organizațiile au implementat anumite campanii de responsabilitate socială corporativă ( CSR ), prin care doresc să aducă zâmbete pe fața celor care se simt singuri de sărbători.

Organizațiile din Cluj-Napoca realizează în fiecare an campanii sociale, prin care se dorește implicarea cetățenilor pentru a oferi o mână de ajutor unor cauze sociale. Spre exemplu, campania „Nepoți de Crăciun” este inițiată de „Asociația Magic People” și are scopul de a strânge pachete de Crăciun pentru a fi donate vârstnicilor din centrele de zi. De-alungul timpului, acest proiect a evoluat în ceea ce privește numărul bunicilor ajutați, deoarece în anul 2010 când a fost realizată prima ediție s-au numărat 100 de bunici, iar în anul 2015 se dorea ajutarea a 2000 de bunici.

Polițiștii clujeni se alătură campaniei „Shoe Box Blythswood” și doresc să ofere un zâmbet de Crăciun în această perioadă a anului. Această campanie se desfășoară anual în România, iar scopul principal este de a oferi cadouri persoanelor cu dizabilități sau persoanelor care își petrec sărbătorile de Crăciun în spital.

Studenții de la Universitatea Babeș-Bolyai în parteneriat cu Crucea Roșie organizează în fiecare an campanii de CSR prin care doresc să ajute persoanele nevoiașe. Anul acesta, campania „Banca de alimente FSPAC” a strâns o cantitate mare de alimente care au fost donate unor cazuri sociale.

O idee originală au avut-o cei de la „Clujul Pedalează”, deoarece au dorit să surprindă copiii de la centrele sociale din oraș. În această cursă s-au înscris sute de CicloMoși cu scopul de a arăta acestor copii nevoiași că Moș Crăciun există.

Spre deosebire de anii trecuți, în Cluj-Napoca campaniile sociale nu au fost foarte numeroase. Chiar dacă aceste campanii implică un mic efort din partea cetățenilor, scopul este mult mai important, mai exact, acela de a ajuta pe cineva.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s