Fără categorie
Lasă un comentariu

Facebook conectat la Twitter – o idee nefericita pentru companii

Avand in vedere multimea de taskuri carora un business owner trebuie sa le faca fata, cu siguranta cauta noi metode de a economisi timp.

Una dintre metode este de a conecta contul de Facebook al companiei de Twiter, astfel incat tot ce se posteaza pe Facebook sa apara automat si sub forma de tweet.

Image

Desi pare o solutie minunata, cele doua retele de socializare sunt doua lucruri total diferite care trebuie gestionate ca atare. Comportamentul utilizatorilor, consumul de informatie, structura postarilor/tweeturilor precum si modul de implicare al celor care le urmaresc se deosebesc dramatic.

Twitter poate fi un instrument puternic pentru a mentine contactul cu clientii sau de aborda prospecti. Este o platforma excelenta pentru a dezvolta relatii noi, de a primi si oferi feedback referitor la business, de a rezolva situatii dificile sau reclamatii, de a mari baza de date, insa doar daca este folosit inteligent.

Desi avantajele sunt clare, mesajele transmise prin Twitter sunt prea des tratatate ca niste concluzii. Iata cateva motive pentru care conexiunea cu Facebook-ul ar trebui evitata.

Este asocial

Daca postarile de pe Facebook apar si pe Twiter, sansele de a sta logat pe Twitter si de interactiona cu cei care le urmaresc, de a raspunde cometariilor, sunt aproape nule, datorita lipsei de timp. Iar a transmite tweeturi fara a fi ulterior activ, nu doar ca este antisocial, dar impiedica insasi promovarea businessului si este compromis scopul in sine. Poate produce frustrare in randul potentialilor clienti si ratarea oportunitatilor sau si mai rau, daca reclamatiile nu primesc raspuns, poate pata reputatia companiei. Transmite indirect un mesaj negativ, de indiferenta si neimplicare, care este exact opusul ideii de social media.

Nu este autentic

Consumatorii de social media cauta o comunicare cat mai originala, iar informatiile transmise si negestionate transforma Twitterul intr-un mediu autonom, inadecvat comunicarii autentice.

Nu are niciun sens posterea aceluiasi continut pe ambele conturi, din moment ce in general aceiasi utilizatori il receptioneaza. Denota doar ignoranta si neprofesionalism.

Arata ca un lucru facut de mantuiala

Formatul postarilor de Facebook si Twitter sunt de asemenea diferit construite, primul permitand 5000 de caractere, celalalt doar 140. Astfel ca o postare consistenta pe Facebook apare incompleta pe Twitter, lasand o impresie de neingrijit, iar unele imagini atasate fara descriere pe Facebook apar pe Twitter doar sub forma unei notificari enervante fara continut.

Incetineste progresul

In cele mai multe cazuri, cei care leaga cele doua platforme sfarsesc prin a avea mai putini followeri, au parte de mai putina implicare din partea lor si rateaza potentialul puternic pe care l-ar putea avea Twitter-ul pentru businessul lor.

Daca exista intentia de a folosi ambele conturi, este indicat sa fie facut in mod diferit si adecvat, avand astfel sansa de a profita de pe urma lor.

 Adaptare dupa “Linking Facebook to Twitter? Bad idea for brands” de Brett Heitz – http://bit.ly/IJWg0Q

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s