Despre PR
Lasă un comentariu

Unde dai comunicatul si unde crapa stirea

Trecand la etapa urmatoare a proiectului pentru clientul nostru, TravelTech News, cel care a adus in prim plan activitatea estivala a agentiilor de turism din Romania, am compus si distribuit un nou comunicat de presa.

De data aceasta, stirea noastra a avut doua personaje principale, doua la fel de importante, insa noi am considerat ca, fiind inrudite, ar trebui sa se insoteasca una pe alta, sa nu le despartim. Aveam informatii despre cele mai vandute destinatii interne si externe pe perioada verii si cei mai de incredere turoperatori.

Am dat drumul stirii pe orbita media si am constatat cu surprindere si mandrie ca a fost preluata de mai bine de 45 de redactii, printre care notoriile Agerpres.ro, Antena3, Europafm si Money.ro, fiind de asemenea dezbatuta pe larg in direct la ORA DE BUSINESS la TVR1.

tvr1

 

Informatia a fost buna, interesanta, bazata si de aceea si-a putut face loc intre stirile nationale, insa doar o parte din din ea a reusit aceasta performanta – desigur, cea despre <Mamaia, cea mai vanduta destinagtie interna>.

Cu exceptia catorva reviste online care au distribuit comunicatul asa cum l-am compus noi, complex si divers,  a sfarsit prin a fi o stire exclusiva despre statiunea Mamaia care atrage in continuare turistii ca un magnet, indiferent de preturile ridicate.

In ciuda faptului ca turoperatorii joaca un rol important in turism, se pare ca atentia presei a fost captata in special de ideea ca Mamaia ramane destinataia cea mai vanduta in Romania. Pana la urma, ziarele pot prelua din comunicatele de presa exact ceea ce li se pare lor mai interesant, indiferent de intentiile noastre. Cu toate acestea, nu ne ramane decat sa cantarim mai atent ponderea fiecarei informatii dintr-un comunicat, sa stabilim daca nu ar fi mai nimerit sa avem doua, in care fiecare stire sa poata primi atentia cuvenita.

  1. Agerpres.ro

http://www.agerpres.ro/media/index.php/economic/item/217527-Destinatia-interna-cea-mai-vanduta-ramane-in-continuare-statiunea-Mamaia.html

21 august

Destinaţia internă cea mai vândută rămâne, în continuare, staţiunea Mamaia

 

  1. Ziarero.antena3.ro

http://ziarero.antena3.ro/article/view/id/72538

21 august

Destinaţia internă cea mai vândută rămâne, în continuare, staţiunea Mamaia

 

  1. Europafm.ro

http://www.europafm.ro/stiri/interne/mamaia-cea-mai-vanduta-statiune-interna~n68292/

21 august

Mamaia – cea mai vanduta statiune interna

 

  1. Stiri.com.ro

http://www.stiri.com.ro/stire-53029/top-3-turoperatori.html#.UhRoypI5kr8

21 august

TOP 3 TUROPERATORI

 

  1. Money.ro

http://www.money.ro/care-este-destinatia-interna-cea-mai-vanduta_1252606

21 august

Care este destinaţia internă cea mai vândută

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s