Fără categorie
Lasă un comentariu

PR pentru PR (4)

Incheiem mini-campania noastra de „PR pentru PR” cu impresiile Petronelei despre perioada de practica petrecuta la D’Avantage:

„Pas cu pas ajungem sus

 D’Avantage Consult, cum am ajuns aici? Dintr-un motiv foarte simplu, dar care pentru mine era foarte important: mi-am dorit extrem de mult sa ajung sa  fac practica la o firma de PR, chiar nu stiam la ce sa ma astept, dar entuziasmul meu era la cote maxime. Sa nu va ganditi ca a fost simplu sa ajung acolo unde imi doream atat de mult. Procesul a fost unul serios, iar asta ma bucura, nu credeam ca o sa dau peste niste oameni atat de tineri, plini de viata, care muncesc pana la epuizare pentru ceea ce le place si pentru ca totul sa fie perfect si pe placul tuturor.

 Revenind la partea de inceput, dupa cum spuneam, a fost o evaluare serioasa a celor care au optat pentru acest stagiu de practica, am trimis CV-ul, am participat la interviu si am avut de realizat si o parte practica, asadar a fost mult de lucru pentru Georgiana si Raluca. Acum ca stau sa imi amintesc etapele procesului de selectie, imi revine in memorie acea zi de joi, cand trebuia sa primesc raspunsul, daca am fost sau nu acceptata. Fusese o zi plina, toata ziua la facultate, se facuse ora 17 si inca nu am reusisem sa am acces la internet, dar in final, cand am vazut mailul inima si-a accentuat ritmul, iar pe pagina scria DA! Bucuria m-a coplesit, reusisem sa-mi indeplinesc dorinta, eram fericita.

Perioada de practica a inceput cu o parte de training, unde am descoperit ca lucrurile pe care le inveti in facultate sunt de un real folos, iar impreuna cu practica formeaza experienta. Ce frumos, mi-am zis, aici chiar sunt oameni care vor sa-si sacrifice timpul, care intr-o firma inseamna bani, ca sa ne invete ceva practic. Chiar daca uneori nu iti vine sa crezi ca inca mai exista astfel de oameni – da, mai exista, trebuie doar sa dai o raita  pe la D’Avantage Consult!

Perioada de practica a trecut ca un vis frumos, stiti cum se zice, tot ce e frumos se duce repede! Ce am facut? De toate, si am participat la toate etapele importante ale organizarii celui de-al doilea simpozion intermedical din Cluj-Napoca. Asadar, am fost foarte norocoasa sa am ocazia de a ma alatura unei echipe de la care am avut ce invata, cu care am ras, cu care am lucrat pana seara, cu care am putut discuta de la lucrurile marunte pana la cele personale.

Vreau sa va multumesc ca m-ati primit cu atat drag in familia D’Avantage, m-am simtit minunat alaturi de voi, tot ce va doresc este sa va dezvoltati din ce in ce mai mult si sa ajungeti sa va deschideti sedii si in alte orase!”

 Petronela Ifrim

 

Lasă un răspuns

