Fără categorie
Lasă un comentariu

PR pentru PR(3)

„Stagiu de practica @ D’Avantage Consult

            Stagiile de practica sunt stagii de care orice student are nevoie, cu totii ne plangem ca nu sunt suficiente asemenea ocazii, in care sa invatam lucruri practice sau sa punem in aplicare cunostiintele teoretice invatate la scoala, dar exista totusi o categorie de studenti care manifesta o retinere in a aplica pentru asemenea stagii de practica.

            Si eu fac parte din aceasta categorie si recunosc ca am avut mari emotii cand am aplicat pentru stagiul oferit de D’Avantage Consult, pentru ca multe din persoanele carora le spuneam ca imi doresc sa aplic ma descurajau, spunandu-mi ca nu merita sa imi pierd timpul si ca, oricum, voi avea de indeplinit sarcini care nu au nicio legatura cu domeniul in care activeaza firma.

            Acum, dupa finalizarea perioadei de practica am inteles ca nu avea niciun rost sa fiu atat de ingrijorata cu privinta la activitatea mea din cadrul firmei si, mai ales, am inteles ca exista si firme in care noua, ca simpli studenti, ni se da ocazia sa invatam lucruri noi „lucrand” cot la cot cu oameni, care au acumulat deja experienta.  D’Avantage Consult este una din acele firme, iar putinele zile petrecute alaturi Georgiana, Raluca si Dan m-au facut sa imi dau seama ca imi face realmente placere sa lucrez in domeniul Relatiilor Publice. Sarcinile pe care le-am avut de indeplinit au fost sarcini care au ajutat la buna desfasurare a evenimentului organizat de firma, nu au fost sarcini grele si sper ca am reusit sa le ducem la bun sfarsit intr-un mod cel putin apropiat de modul in care ar fi facut-o chiar ei.

          Interactiunea cu oamenii mi-a placut cel mai mult, cu toate ca au existat si mici probleme, dar am invatat ca rabdarea si amabilitatea sunt, probabil, cele mai importante calitati ale unei persoane care doreste sa lucreze in domeniul Relatiilor Publice.

            Sunt foarte incantata de zilele petrecute alaturi de toate persoanele cu care am interactionat in perioada stagiului de practica si ma bucur ca am reusit sa imi depasesc teama de activitatile practice din afara orelor petrecute la scoala.

As accepta cu mare drag sa colaborez cu D’Avantage Consult in viitor si chiar sper ca, in situatia in care vor avea nevoie, sa apeleze la ajutorul meu si al celorlalte colegele ale mele.   

P.S. Sper ca acest lucru sa se intample cat mai curand! „

Oana Vasiu

Lasă un răspuns

