Fără categorie
Lasă un comentariu

Cum poti folosi LinkedIn pentru a creste vanzarile companiei tale? – partea a 2-a

In prima parte a acestui subiect, focusul a fost directionat asupra descrierii retelei de socializare, asupra explicarii diferentelor dintre aceasta retea de socializare si altele cat si asupra avantajelor utilizarii LinkedIn de cateva categorii business, pentru a-si creste vanzarile. In continuare, va voi prezenta cateva modalitati de baza pe care le puteti utiliza pentru a initia cresterea vanzarilor prin intermediul LinkedIn:

  • Sectiunea “ LinkedIn Raspunsuri” – unul dintre cel mai util (dar totusi neutilizat) instrument de pe LinkedIn. Este o sectiune unde persoanele care vor sa afle mai multe amanunte despre un anumit business/ domeniu posteaza intrebari. Este indicat ca dumneavoastra sa postati cateva raspunsuri consistente, insa in mod constant. Aceasta este o actiune cu bataie pe termen lung: ajutand diferite persoane cu informatii, exista sansa sa dezvoltati si o relatie de business cu aceste persoane.
  • Sectiunea “ LinkedIn Aplicatii”- va puteti transforma profilul intr-unul mai interactiv, utilizand diversele aplicatii puse la dispozitie de LinkedIn. Prin intermediul acestora, dumneavostra si afacerea dumneavoastra veti fi mai vizibili si mai bine promovati.
  • Sectiunea “ LinkedIn Grupuri” – inscrieti-va in grupurile de interes pentru afacerea dumneavoastra, nu doar cele din domeniul in care activati. Fixati-va un numar de grupuri in care sa va inscrieti saptamanal, si porniti cate o discutie cel putin o data pe saptamana. Va va creste vizibilitatea si veti intra in atentia mai multor contacte.
  • Sectiunea “ LinkedIn People” – Lumea e mica si niciodata nu stii exact cine pe cine cunoaste. Puteti da click pe o companie, pentru a vedea contactele primare si secundare pe care le aveti in comun. De aici incolo, puteti fi introdusi respectivei companii via LinkedIn sau poate chiar personal, prin intermediul unuia dintre contacte.
  • Sectiunea “ LinkedIn Publicitate” – Reclama e sufletul comertului. Aceste reclame va pot genera trafic pe landing page, la fel ca si reclama cu cost per click. De obicei, se liciteaza o suma pe care dumnevoastra sunteti dispusi sa o platiti pentru un click pe reclama.
  • Sectiunea “ LinkedIn Mobile” – Puteti descarca aceasta aplicatie pe propriile smartphone-uri. Aceasta aplicatie se va dovedi foarte utila in cazul in care sunteti la un eveniment/ congres/ conferinta si doriti sa adaugati un nou potential client (recent intalnit) in reteaua dumneavoastra. Trebuie doar sa  il rugati sa-si porneasca aplicatie LinkedIn Mobile, apoi ciocniti telefoanele usor. Daca setarile sunt corecte, LinkedIn va transfera informatiile noului contact intre telefoane, prin intermediul Bluetooth.

Exemplu de plan pentru a genera mai multe vanzari:

–          Zilnic –  5 contacte noi in reteaua mea LinkedIn

–          Lunar – 10 grupuri noi in care sa ma inscriu

–          Saptamanal – voi initia cel putin o discutie pe unul din grupurile la care sunt inscris (sau chiar 1 discutie pe zi, timp de o saptamana in grupurile in care m-am inscris recent, pentru a ma face cunoscut in cadrul grupului).

–          Saptamanal – voi raspunde consistent la 2 intrebari din sectiune “ LinkedIn Answers/ Raspunsuri”

–          O data la 3 luni – creez o reclama. Imi genereaza trafic pentru landing page.

–          Adaug aplicatii pe profilul meu. Cu cat e mai interactiv si mai complex, cu atat cresc posibilitatile de vanzare.

–          Repet acesti pasi in mod constant.

Provocarea se adreseaza in special afacerilor de marime mica catre medie. Stiu ca este extrem de dificil ca un manager sa gaseasca timp pentru a initia, a derula si a evalua o campanie de promovarein adevaratul sens al cuvantului. Pana la urma, dumneavoastra incercati sa tineti ritmul cu managerierea business-ului, supravegherea platilor, autorizarea actiunilor sau rezolvarea diverselor probleme cu angajatii.

Ati putea sa va intrebati cum se asteapta unii ca dumneavoastra sa derulati o campanie de promovare pe social media??? Solutia e simpla: acest post incearca sa va ghideze prin acest proces, oferindu-va informatiile de baza. Pentru rezultatele optime, cel mai indicat este sa apelati la o agentie specializata (precum D’Avantage Consult) care sa coordoneze instrumentele social media si care este in masura sa aleaga cea mai buna varianta de promovare pentru afacerea dumnevoastra.

Va multumesc,

Georgiana Corsau

D’Avantage Consult

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s