Fără categorie
Lasă un comentariu

Cum poti folosi LinkedIn pentru a creste vanzarile companiei tale? – partea 1

De multe ori, LinkedIn este subestimat si dat deoparte, in favoarea unui profil de Facebook. Bineinteles, inainte de a incepe orice tip de promovare in social media, intrebarea principala este: Acest mediu de promovare este potrivit pentru compania mea?

Pentru aceasta, trebuie sa stiti ca LinkedIn face parte din cadrul mijloacelor social media, la fel ca si Facebook sau Twitter, insa marseaza pe alte principii. In structura acestei platforme este inclusa o puternica componenta de business, aceasta fiind si principala diferenta dintre LinkedIn si Facebook: pe LinkedIn iti adaugi partenerii de business iar pe Facebook iti adaugi prietenii; pe LinkedIn mentionezi ultima conferinta de business la care ai participat iar pe Facebook mentionezi ultima iesire la iarba verde. Diferenta de target dicteaza aspectul profilului unui utilizator LinkedIn, tonul discutiilor din cadrul grupurilor sau aplicatiile ce pot fi utilizate.

Tineti minte faptul ca, daca toata lumea foloseste Facebook sau un alt instrument de social media, nu inseamna ca va fi potrivit si va da aceleasi rezultate si pentru dumneavoastra. Nu trebuie sa va conformati majoritatii decat daca avantajele sunt pe masura. Ca sa formam o imagine mai concreta, vom explica cum a fost folosit LinkedIn de cateva categorii business, pentru a-si creste vanzarile:

  1. Consultantii – folosesc LinkedIn pentru a se conecta cu potentiali clienti si pentru a face cunoscute produsele/ serviciile lor
  2. Marketerii B2B – anunta lansari de produs sau servicii noi
  3. Cei care lucreaza in vanzari – fac cercetare de piata si se intereseaza despre preocuparile si interesele clientilor. Abia apoi ii contacteaza, stapanind mai bine situatia.
  4. Vanatorii de joburi – isi cresc reteaua de contacte business, pentru a fi mereu in vizorul angajatorilor
  5. Antreprenorii – incearca sa construiasca o imagine a noii companii si sa faca prospectare de piata
  6. Afacerile mici – cauta permanent potentiali clienti, pentru a se mentine in memoria grupului de prospectare
  7. Afacerile mari – isi pozitioneaza compania pe piata si pun la dispozitia clientilor informatii despre produse/ servicii

Exista 2 metode de a initia prospectarea de piata in cadrul LinkedIn: vanzarea directa (in care dumneavoastra puteti trimite mesaje direct contactelor din reteaua voastra, prezentand produsele/ serviciile – niciodata sa nu trimiteti mesaje mai multor persoane in acelasi timp, va fi considerat SPAM – este mai bine sa ii abordati pe fiecare cu un mesaj individualizat) sau vanzarea indirecta (in care va fixati un landing page pe website unde contactele dumneavoastra vor fi redirectionate pentru a obtine mai multe informatii despre un produs/ serviciu).

Dupa ce stabiliti directia pe care doriti sa o abordati, asigurati-va ca profilul dumneavoastra este completat 100% si ca va veti creste reteaua de contacte zilnic, cu un numar stabilit (spre exemplu, va fixati un obiectiv de 5 contacte cu care va veti creste reteaua zilnic).

In partea a doua, va voi detalia cateva modalitati de baza pe care le puteti utiliza pentru a initia cresterea vanzarilor prin intermediul LinkedIn.

– Va urma –

Georgiana Corsau

D’Avantage Consult

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s