Fără categorie
Lasă un comentariu

Cum poti sa iti maresti castigurile si sa iti dezvolti businessul?

Poate te intrebi ce este PR-ul, cu ce se mananca si la ce ajuta el de fapt? Parerea noastra este ca Relatiile Publice reprezinta cheia afacerilor de succes. PR- ul este reteta unui business reusit, care te poate ajuta in dezvoltarea afacerii si cresterea profiturilor:

  • Mai intai de toate, PR-ul creaza awareness, sporind notorietatea unui produs, serviciu, persoana sau organizatie. Nu este suficient sa ai o viziune, sa vinzi produse de calitate si sa fi onest cu publicul tau. Trebuie sa iesi in evidenta, sa te faci cunoscut, sa fii vizibil in media sau in comunitate, altfel, afacerea ta ramane in umbra.
  • PR-ul este mai eficient decat publicitatea. PR-ul inseamna mai mult decat promovare si reclama. Acesta presupune crearea unor relatii puternice intre organizatie si mediul extern: clienti, parteneri si mass-media. PR-ul este cel care poate transforma un simplu produs intr-un brand, ii poate oferi o identitate si o personalitate proprie, facandu-l sa fie perceput de public drept „un produs de suflet”.
  • PR-ul se refera la imagine si la perceptie; practic, el reprezinta factorul care poate crea sau modifica opinii si comportamente fata de organizatie. Este esential sa comunicam mesajul potrivit in contextul potrivit, tocmai pentru a beneficia de o atitudine favorabila din partea publicului nostru tinta. PR-ul creaza incredere si simpatie, servind in final la cresterea vanzarilor si dezvoltarea afacerii.

Munca in PR nu este simpla si, este mai mult decat evident ca nu o poate face oricine, de aceea o afacere de succes trebuie sa apeleze la specialistii in domeniu. De asemenea, toate aceste lucruri pe care le implica PR-ul trebuie bine dozate si sa aiba o anumita constanta: nu este de ajuns sa trimiti un singur comunicat de presa pe an si sa astepti ca lumea sa isi aminteasca de tine. La polul opus, nu poti bombarda presa si publicul cu comunicate despre lucruri banale si nimicuri.

 

 

Este extrem de important ca o companie, indiferent de marime sau profil, sa investeasca in imaginea sa, sa fie activa si sa aduca in permanenta ceva nou in raport cu concurenta, dar si cu propria-i istorie. PR-ul este solutia – el ajuta un business sa se dezvolte si sa isi sporeasca profiturile prin actiuni constante, planificate si indeaproape monitorizate.

Raluca Marcu
D’Avantage Consult
 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s