Fără categorie
Lasă un comentariu

Comunicatori pe banda rulanta

Unii studenti de la comunicare trimit o groaza de e-mailuri pentru interviuri de licenta, in prima saptamana din iunie. Prin „unii studenti de la comunicare” vom intelege „acei studenti care si-au lasat partea practica a lucrarii pe ultima suta de metri, iar acum se chinuie sa stranga interviuri sau sa li se completeze chestionarele”.

Ei bine, supriza a fost si mai mare cand am primit un telefon de la o don’soara, studenta la comunicare evident, care nu avea deloc partea practica a lucrarii, mai grav, nici nu avea idee despre ce va scrie, specific. Tot ce stia e ca o intereseaza comunicarea de criza. Dupa cum am aflat anterior, deadline-ul lucrarii este pe 15 iunie. Hellllooo, suntem in 8!?!

Ok, sa spunem ca merge si asa, probabil nu a avut timp, dar e de apreciat ca se straduieste. Ce ma deranjeaza pe mine foarte tare, dragi studenti/ viitori absolventi ai facultatii de Comunicare & PR, este ca marea majoritate a comunicatorilor nu stiu sa scrie CORECT! Asta ca sa nu mai vorbim despre cum te prezinti la telefon cand vorbesti cu o persoana necunoscuta si cum iti expui punctul de vedere in asa fel incat celalalt sa vrea sa te ajute! Dar nu vom vorbi despre asta, fiindca asta tine de cei 7 ani de acasa ai fiecaruia, de bunul simt si de respectul fata de interlocutor!

Vom vorbi despre cum se scrie un e-mail, despre gramatica, ortografie si alte lucruri pe care oricine trebuie sa le stie, daramite un student la comunicare! Prin urmare, redau intregul e-mail, pentru ca merita🙂 :

Buna Ziua,

  Numele meu este XXXXX v-am sunat mai devreme ,am nevoie de exemple de criza de imagine al unor companii din cluj sa vad daca imi dau date despere firma si despre ce sa intamplat.

Da, acesta e intregul e-mail!

Recomandarea mea este sa aveti grija cum formulati e-mailurile si acordati o mai mare atentie gramaticii/ ortografiei. Dupa cum probabil ati observat, e-mailul este plin de greseli, ceea ce este inacceptabil pentru orice student, daramite pentru un student la comunicare.

De asemenea, dedicati mai mult timp redactarii e-mailurilor si formei in care se prezinta. Vreau sa vad titlul, formula de inceput, introducerea, cuprinsul si incheierea, aliniate si paragrafe! Un e-mail clar, curat si explicit este o dovada de respect pentru destinatar!

Repet, mare grija pe viitor, indiferent cine este destinatarul e-mailului sau care este subiectul. Tineti cont de faptul ca majoritatea persoanelor nici nu se vor sinchisi sa raspunda unui e-mail scris cu picioarele, in 3 secunde.

Ar fi chiar amuzant, daca nu ar fi trist!

Georgiana  Corsau

D’Avantage Consult

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s