Business, Cluj-Napoca, Despre PR, Economic, General, Management
Lasă un comentariu

PR: 6 ani

A fost greu. A fost greu sa creem un nume, sa convingem clientii ca daca iarna nu-i ca vara, nici PR-ul nu-i ca Add-ul, insa am reusit. Sigur ca raportarea se poate face la diverse etaloane, insa pentru o agentie ce ofera exclusiv PR, si nu calca pe taramul mercantil al add-ului, noi suntem fericiti. Avem echipa, avem valori, avem directie si avem drag de relatiile publice.

Am inceput cu a explica ce-i aia PR, ne-am imprietenit cu jurnalistii, sau ne-am dorit sa-i avem cat mai aproape, ne-am izbit de secretare ce nu vroiau ca la colegii lor din redactie sa ajunga informatii; am creat, am invatat, ne-am adaptat si ne-am mobilizat pana la epuizare. Am trecut prin moment neplacute (putine, dar ele totusi au existat) si am trecut prin si mai multe moment fericite; ne-am separat, ne-au reunit, am plans cand am pierdut clienti, ne-am bucurat cand i-am recastigat. Au fost 6 ani cu bune si rele, cu speranta continua de mai bine si cu certitudinea unei coloane verticale. Va multumim tuturor celor care ati fost alaturi de noi: clienti, colaboratori, angajati, parteneri.

Vor veni ani mai buni (suntem mereu optimisti), vor veni ani exceptionali, vom creste continuu si vom invata constant, pentru ca PR-ul e intr-o continua dezvoltare.

Si vom pastra aceeasi atitudine de discretie. In PR, star e doar clientul.

La multi ani !

Lasă un răspuns

