Fără categorie
Lasă un comentariu

Doze de piar si mai mult ‘pitzy’

Piata de business din ziua de azi s-a schimbat, toata lumea stie asta…si s-a schimbat cu atat mai mult in domeniul relatiilor publice (evident, doar nu era sa vorbesc despre investitii la bursa si produse bancare). Contractele se semneaza tot mai greu, clientii sunt parca tot mai reticenti iar bugetele…cum se putea altfel decat tot reduse… ? Febletea financiara (e expresia unui client care ne explica contextul economic) ne da dureri de cap!
Prin urmare am decis : Fetelor, schimbam strategia! Tema de casa, pentru documentare: vizionare SPINdustry, un reality show despre PR si celebritati, produs in tara – mama a PR-ului, God bless America! Gata cu Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk sau Dean Kruckeberg – de acum facem cercetare cu Kim Kardashian si domnisoarele dragute (si blonde) din acest show! Must have: look ceva intre office – urban – sexy – fusta scurta si decolteu evident, platforme de 15, limbaj nonverbal exagerat, o voce dulceaga – inocenta si catelul din dotare in geanta oversize. Mentiuni speciale: nu trebuie sa stii aproape nimic despre domeniul in care lucrezi, doar cateva notiuni elementare. In rest, e suficienta o doza mare de atitudine…de pitzy. Spre surprinderea multora, DA, pitzipoance exista si la ei, nu ne putem mandri ca sunt un produs autentic romanesc.
Rezumat: sexul vinde – nu doar aici ci peste tot. SPINdustry (a.k.a agentia Command PR – acei living ‘guru’ a PR-ului) merge, clientii vin, celebritatile nu se lasa asteptate iar paparazzi roiesc la evenimente.
Cum sa ajungi un bun PR ?
Vestea buna : nu trebuie sa ai studii superioare in domeniu, nu trebuie sa citesti carti de specialitate, nu trebuie sa stii cine e Edward Bernays, nu trebuie sa ai frustrari legate de faptul ca majoritatea confunda inca relatiile publice cu relatiile cu publicul si mai ales nu trebuie sa fii indignat de faptul ca multi clienti considera ca secretara e omul bun la toate, prin urmare poate face si PR.
Vestea proasta : campaniile de comunicare sau comunicatele de presa nu se scriu singure. Prin urmare, nu poti sa stai chiar toata ziua la intalniri cu clientii, prin oras la cafea, trebuie sa-ti rupi putin timp si pentru tehnoredactarea computerizata, sa ai ce sa prezinti clientului.
Suna promintator. Aceasta e noua directie pe care o adoptam, adevaratul trend al momentului! S-a votat in majoritate, s-a aprobat, s-a implementat!
Data viitoare,punctul culminant: relatari incendiare despre cum arata piarista ‘pitzy’ din punct de vedere al clientului…si alte lucruri despre PR!

Georgiana Corsau

PR Manager

D’Avantage Consult

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s